Wat kost gemiddeld een dag op de IC van een ziekenhuis ?

Toegevoegd na 40 minuten:
Ik bedoel wat het ziekenhuis declareerd bij de verzekering.

Toegevoegd na 40 minuten:
Ik bedoel wat het ziekenhuis declareerd bij de verzekering.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
War is ic
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Intensive care.

Antwoorden (2)

Ik kwam er eens om 0.20 en ging om 14.00 weg en moest zelf €53 betalen. Voor t ziekenhuis is dat natuurlijk duurder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor een pasgeboren baby op de neonatologie ic kregen we een rekening van ruim 2800 euro voor 1 nachtje. We kregen de rekening zelf want onze dochter was toen nog niet bekend bij de verzekering en had nog geen bsn nummer. Wij konden de rekening declareren. De rest van de opnames is rechtstreeks gegaaan. Dit was in het radboud ziekenhuis Nijmegen.

(overigens kostte het ritje ambulance voor haar bijna 500 euro. Ze is 4 x met de ambu geweest. Ikke 2x. En ze heeft 3 weken op de ic gelegen. Reken maar uit.............