Hoe krijg ik de kalkvlekken van me raam? zie uitleg

Mijn man heeft onze nieuwe grasmatten besproeid met zo' n waaier ( die van voor naar achter sproeit) nu heb ik van die vieze watervlekken op me raam maar ik krijg het er niet vanaf, ik kan geen zware chemische middelen gebruiken want onder het raam begint het gras al , dus het water van het raam drupt op het gras. Help !!!!!!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

ik zou er even een lap met schoonmaakazijn over halen.
Rieneke1
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Keukenpapier met een scheutje schoonmaakazijn. Of als het sneller moet, met WC-eend of vergelijkbaar. In dat geval moet er mierenzuur in zitten. Dat is sterker dan azijn. Ja, en dan kun je natuurlijk ook water met een theelepeltje citroenzuur nemen. Dat is nog wat sterker.

De meeste mensen leggen trouwens tegels voor hun raam.