Wat gebeurt er als ik een scheet in het vuur laat?

Dit vraag ik me al een tijdje af. M'n vader had een fakkel aan staan en ik vroeg: Pap, mag ik er een scheet in laten. Hij vond het goed maar ik heb het toch maar niet gedaan. Is het gevaarlijk?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
9.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, voldoende verschillende antwoorden. Ik zou zeggen: probeer het!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk op mijn bron ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon proberen.

Het beste antwoord

Dan krijg je een steekvlam! Ik zou het zeker niet in mijn blote kont durven!

Toegevoegd na 44 seconden:
Je moet het vuur trouwens wel vlak voor je poepert houden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

woosh lekkere steekvlam
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yep +
Waarschijnlijk gebeurt er niets, tenzij er eten in je darmen ligt te rotten ofzoiets, dan kan er zwavel vrijkomen en dan kan je een steekvlam krijgen. Die kans is echter nihil.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk even bij mijn antwoord zie bron. En zie ...
Ga maar op de grond liggen met je benen omhoog en je vader houd de fakkel goed bij je kont en hoop dat je dan een harde scheet kan laten dan komt er wel een steekvlam. Zo'n kracht kan een harde scheet hebben.

Dit is al ooit eens op tv geweest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol, leuk filmpje er ook bij!!!!+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk mijn 2 film maar, of dit echt is.... dit geloof ik niet maar wel leuk
Rieneke1
14 jaar geleden
leuk lora :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol die 2e is zkr leuk! :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dit is zeker echt lora, een vriend van mij deed het regelmatig, het scheelt flink stank.
Als je last hebt van haargroei daar heb je het erna niet meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
he paardebekkie goed antwoord +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt lora koppiekrauw!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hmmm.. Handig :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hou er wel rekening mee dat de vlam ook naar binnen kan schieten
Ga direct naar de huisarts...

Je wordt gelanceerd als je een grote scheet laat...

Nee het kan niet echt kwaad... Is heel lollig hoor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan ontstaat de z.g. 'vlammende scheet'!
Kan best gevaarlijk zijn.
D'r bestaan zelfs waarschuwingsborden voor..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb het meegemaakt met mijn broer, we zaten in de trein in een restauratiewagon.
m'n broer zat onder de tafel te spelen met 'n aansteker; aan, uit, aan.
hij dacht ongemerkt een scheet te laten, maar hij schroeide de panty van m'n benen, wat een vlam!
kijk dus maar uit.
Rieneke1
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geweldig +1
Probeer het eens joh...is echt niet gevaarlijk...en goedkoop met oud en nieuw,bespaard vuurwerk,eet de dag ervoor bruine bonen en véél uien...succes verzekerd!
Gelukkig *2010*
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
uit ervaring dat een wind gelaten door een rund met vuur erbij een vlam kan veroorzaken. ik denk niet dat dit met onze winden gebeurt.